طراح اختصاصی وبسایت هتل برای افزایش میزان فروش هتل ها
نوشته شده توسط : جعفر

در عصر حاضر به علت رشد روز افزون اينترنت، هتل ها نيز پا به اين عرصه ی پهناور گذاشته اند و دست به طراحی سايت هتل زده اند و در سايت هتل خود به معرفي خدمات و امكانات موجود در هتل پرداخت ‌اند و با ارائه ي تصاويری از فضای هتل، موقعيت هتل و امكانات آن را برای بيننده ي سايت آسان تر كرده اند.

این امر نه تنها باعث افزایش اعتماد کاربران به کیفیت و خدمات هتل خواهد شد بلکه کاربر را مجاب میکند که این هتل قطعا باید مدرن و به روز باشد که در گام اول اقدام به راه اندازی وب سایتی حرفه ای نموده است و احتمال بیشتری دارد که با مراجعه به هتل شما خدماتی این چنین آسان و مدرن دریافت کنند. اگر تمایل دارید از مزیت های طراحی سایت شرکتی بیشتر بدانید به وبسایت شرکت رایان مراجعه کنید.

مزمان با پیشرفت تکنولوژی هر مکانی میبایست در محیط مجازی خود را معرفی کند و با طراحی وب سایت خوب در بین رقبای خود حرف اول را بزنید ما شما را برای رسیدن به این هدف یاری میکنیم.

 

در سالهای اخیر خرید اینترنتی بلیط، تور و رزرو هتل بین کاربران اینترنت بسیار گسترده شده و لذا بسیاری از کاربران جهت رزرو هتل جستجو در اینترنت را بهترین و ارزانترین روش می دانند. در این راستا رایان با طراحی سایت هتل بصورت کاملاً اختصاصی با ایجاد ارتباط با سیستم های رزرواسیون داخلی این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است تا به کاربران خود خدمات کاملاً آنلاین را ارائه نمایند.

شرکت طراحی سایت   رایان در طراحی سایت هتل به معرفی هتل، خدمات هتلداری و ارتباط سیستم رزرو آنلاین وب سایت از طریق وب سرویس و ایجاد پنل های اختصاصی می پردازد. کاربران می توانند از طریق وب سایت امکانات رفاهی هر اتاق را مقایسه نموده و در نهایت به رزرو اتاق مورد نظر خود اقدام نمایند.

طراحی سایت هتل های مارینا پارک کیش، هتل پردیسان مشهد و چندین هتل آپارتمان در تهران، مشهد و کیش از جمله نمونه پروژه های رایان می باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی    

طراحی فروشگاه اینترنتی

یک طراحی حرفه ای و صحیح برای هتل ها می تواند نتایج بسیار چشم گیری داشته باشد. طراحی وب سایت برای یک هتل می تواند بزرگ ترین سرمایه آن هتل برای مطرح کردن خود به مسافرین باشد. 
طراحی وب سایت شما باید در خاطر افرادی که آن را مشاهده می کنند بماند و موجب شود تا بازدید کنندگان سایت شما، تبدیل به مسافرین هتل شما شوند. وب سایت هتل شما باید به گونه ای طراحی شود تا شما در میان رقیبان خود حرف اول را بزنید. برخی مسائلی که در این امر به شما کمک می کند و استفاده از آن ها تقریبا برای شما ضروری می باشد، در ادامه نام برده خواهد شد.
اولین مساله ای که باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از طراحی واکنش گرا یا Responsive است. شما باید یک طراحی به روز و مطابق با مصرف بازدید کنندگان ارائه دهید. این گونه طراحی می تواند برای هتل شما امتیاز به شمار آید و آن در جمع هتل های به روز قرار دهد. 
مساله دیگر استفاده از طراحی هایی می باشد که این روز بیشتر دیده می شوند. منظور آن دسته از طراحی ها که در آن از عکس های بزرگ و جذاب استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که برای عکس های هتل خود از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید. 
نکته دیگر برای این گونه از سایت ها، استفاده از سئوی قوی در همان شروع کار است. شما باید قادر باشید تا مجموعه قوی خود را به افراد معرفی کنید. در دنیای آنلاین امروز سئو و تبلیغات در کنار یکدیگر معرف فعالیت شما خواهند بود. 
در آخر به سادگی سایت و دسترسی آسان به بخش های متفاوت سایت تاکید می کنیم. وب سایت شما نباید گیج کننده باشد و فرد در صورت تمایل به راحتی بتواند در وب سایت هتل شما اتاق رزرو کند. 
مسائلی که در اینجا ذکر شد ممکن است بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد، اما چشم پوشی از هر کدام از این مسائل می تواند شما را از رسیدن به هدفتان باز دارد.

بیشتر بخوانید:

طراحی سایت وردپرسی      هزینه طراحی سایت

 

مزیت های طراحی سایت هتل

آسان تر شدن کار برای مشتریان شما و کسب رضایت آنان

امکان بازگشت مجدد مشتریان به سایت شما برای تهیه بلیط و دریافت خدمات

تبلیغات هتل خود به صورت همیشگی از طریق استفاده از موتور های جستجو

معرفی فضای هتل و ارائه عکس ها و فیلم هایی از محوطه های پیرامون آن برای جذب مشتریان بیشتر

در دسترس بودن همیشگی و ارائه خدمات آنلاین به مشتریان

کاهش هزینه های اضافی و هنگفت برای تبلیغات و غیره

افزایش اعتبار شما نزد مشتریان سایت هتل

معرفی شهر و استانی که هتل در آن قرار دارد

انتشار پست های سایت هتل در شبکه های اجتماعی مختلف به طور خودکار

ایجاد ارتباط به سایت های گردشگری و تفریحی برای افزایش مشتریان اینترنتی شما

افزایش بازدید کنندگان وب سایت هتل شما با استفاده خدمات سئو و بهینه سازی سایت

توسعه کسب و کار خود با استفاده از فضای نامحدود اینترنت

ارائه خدمات sem برای افزایش بازدید از وب سایت هتل شما

و سایر مزایای دنیای اینترنت

امکانات سایت هتل و هتلداری

طراحی صفحه رزرو هتل و اماکن اقامتی

طراحی صفحه پرداخت آنلاین با استفاده از درگاه های بانکی مختلف

طراحی صفحه زمان بندی برای بررسی اتاق های خالی و پر در هتل

طراحی صفحه دسته بندی اتاق ها بر اساس ظرفیت آن ها

ثبت نام کاربران سایت

ایجاو پروفایل اختصاصی برای هر کاربر

امکان ثبت درخواست مشتریان هتل

طراحی صفحه توضیحات مربوط به اتاق ها

طراحی صفحه خدمات آنلاین مشتریان

طراحی صفحه معرفی هتل و تاریخچه آن

طراحی صفحه برای پیشنهاد های خاص در روز های خاص

طراحی صفحه معرفی رستوران های داخل هتل

طراحی صفحه توضیحات اماکن دیدنی اطراف هتل

طراحی صفحه ثبت نام و ارتباط با مشتریان

پشتیبانی یک ساله رایگان همراه با میزبانی و ثبت دامنه ir رایگان

امکان ساخت اپلیکیشن android و ios به درخواست مشتریان

نکته پایانی:

شرکت طراحی سایت رایان ارائه دهنده به روز ترین خدمات طراحی وبسایت و طراحی اپلیکیشن در تهران است. ساخت وب سایت    و طراحی سایت تهران    را به رایان بسپارید.





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: